The Truth From Me: For my friends Emon

Monday 28 May 2012

For my friends Emon


Assalamualaikum .
         kat sini nak bg tahu abah emon nazak . emon sangat memerlukan seseorang disisi dia . tapi aku tak dapat nak gi sana . yang aku mampu buat hanya doa kan kesejahteraan ayah dia . tak lupa jugak utk emon . die pon perlu diberi kekuatan utk hadapi semua ni . . kalau aku kat situasi dia pon mesti aku pon sedih sangat2 dengan masalah yg ada , and ditambah pulak ngan khabar buruk tentang ayah dia .:( aku harap emon tak kan jejas kan pelajaran dia . aku and kawan2 yg lain sentiasa ada utk emon . selagi kiteorang mampu . kiteorang akan tolong emon .kesihatan emon pon semakin merosot . harap2 ianya tak semakin terok . kiteorang sayang emon sangat . kalau emon tak dek , tak ceria hari kiteorang kat skola . :)

YA ALLAH berikan la kekuatan dan kesihatan tubuh badan kepada rakanku ini YA ALLAH . Berikan la juga kesejahteraan kepada bapanya juga . AMIN .

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 Bebelan Keyboard CikMunBlogger powered by PurpleWorld | Full Designed by CikMunBlogger