The Truth From Me: Drama King . . ! !

Friday 25 May 2012

Drama King . . ! !


Assalamualaikum .

     Hai semua . kat sini bukan aku nak heboh2 kan . tapi just nak share jek siket story ni .

Pagi tadi di depan SMK .Tmn u 2 . ada berlakunye satu 'open table' . ala lebih kurang gadoh2 siket laa . nak tahu tak gadoh dgn sape ? haa . ini perempuan hampir 1 skola tak suka kat die . nak sebot name ? emm . tak payah laa .tapi aku just gelarkan die 'AISBOX'. bole kan ? hihi . hari tu mcm yeye nak open table bagai sampai melalak lalak . pastu last2 minit nak cancle kn pulakk . amboii . bg alasan mcm2 sampai babit kan mak die sekali . tapi aku,ain,mus and nyamok tak kan duduk diam la kan . kiteorang tetap nak jumpe jugak . nak merialisasikan impian kiteorg selama ni . *cehh . impian la sangat kann

         Dengan kekuasaan yg maha Esa . si AISBOX tu pon datang kat skola sb nak amek folio . kebetulan mase tu kiteorg sume kat bilik seni kan ,. so . mmg mase die kat dalam bilik seni tu kiteorg perli habis2 la kan . tapi kiteorg tetap tak puas hati . soo. kiteorg teros straight jumpa mak die yg ade kat depan skola tu .

       Haaaaa . kebenaran dah terbongkar . kiteorg cite kat mak die pasal masalah die tu . huh . penat betol la nak taip . kalau bole nk rekod jek pastu korang dengar . haha . .tahu takk . berani nye die nak auta and belit2 kan lg cite die tu . sekejap cakap mcm tu , sekejap ckp mcm ni . puihh .! ingat kiteorg nak pecye ke . keadaan semakin tegang sikett . soo . mus pon telepong ira . nahh . amekk kau AISBOX . ira dah bukak cerita . but . truly dari aku . aku kesian kat mak dia . tapi tak pe makcik . bukan salah makcik pon .:)) kiteorg just ade masalah dgn anak makcik jeaa . .

    setelah beberapa jam berlalu . mak AISBOX suruh die mintak maaf kat kiteorag .okayy . kali ni mmg la setel tapi aku still tak puas hati sb ade banyak lg perkara yg belom terluah .  tak pe . later2 jek k . okayy laa . aku stopp dulu . nanti sambong yg details punya okaayyy . Daaa .:))))

                                                                                                                        To be continued . . . . .

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 Bebelan Keyboard CikMunBlogger powered by PurpleWorld | Full Designed by CikMunBlogger