The Truth From Me: Sad Life

Monday 2 July 2012

Sad Life


 Assalamualaikum .
  Hmm . parah nye hati ni kan . menunggu dan teros menunggu respon seseorang . bukan respon mintak couple okayy . tapi respon lain . just ada someting nak bagitahu kat die tapi tak terluah sb no respon from him :(( . at lease boleh reply text kan awak ?? mcm2 aku dah cuna untuk lupakan die tp still tak lot . kenape ? aku pon tak tahu .even aku dah kutuk reject die mcm3 . hmm . sampai bila nak mcm ni ? kenangan silam menghantui . haha . aku dah ade someone sekarang . so aku just perlu setia and fokus kat die jek . sb die la yg dapat mengubati hati aku yg luka ni . harap aku ngan dia tak jadi mcm aku ngan couple aku yg dulu .:) rindu die ? harus lah . tapi aku benci die . sb die langsong tak heran pasal perasaan aku ni . die bia jek . cakap la sorry ke ape ke . ni tak . bia jek . sengal. sampai hati die buat aku cm ni kan . okayy tak pe . aku dah biase sb dulu pon kau suka buat aku tertunggu2 cm ni kan . okayy . nice sangat . aku suka :p . walaupon luka ni masih dalam . bia masa merawat luka ni . ingat ubat gamat ke ubat2 biase boleh ke nak ubat luka yg di dalam hati ni haa ? tak lot tahu . eeeii  ,..  sabar jek laa . tapi kadang2 hot feeling jugak bile terkenang kisah lama . huhu . sadlife .naseb baik ade membe yg memahami and suka bagi nasihat free . Tengs my dear friends :) sayang korangg . tak juga kat ehem2 tu . tengs ea biyy :)) kite sayang b jek sekarang . <3 . hope awk tak luka kan hati kite tau .:) .

 okeyy . dah sampai sini jek perbicaraan aku kali ni . nanti next time aku story lagi . Bye :D
*yang berkenaan  harap baca :D

1 comment:

  1. sabar la sakinah oii... kumbang bkan sekumtum...bunga bkan nye satu.. hahah..! :D
    kan dah dpat yang baru... lupe kan jekk yang lama tuu... yang lame wat sakinah mcm tu mybe pasal die mmg nk suruh sakinah lupe kan die kot... so ape lagi... just forget itt..! open the new book with someone that you love dear..! *sorry broken english.. (ohh my english) hahah..! byee.. :)

    ReplyDelete

Copyright © 2012 Bebelan Keyboard CikMunBlogger powered by PurpleWorld | Full Designed by CikMunBlogger